حرف های دکتر شریعتی با خداوند


رازو نیاز دکتر شریعتی با خدا ! - بیتوته

www.beytoote.com/religious/solace/pray-god.html
Translate this page
دکتر علی شریعتی,سخنان دکتر شریعتی,شعر مناجات با خدا,آثار دکتر شریعتی ... مذهبیآرامش سبزرازو نیاز دکتر شریعتی با خدا ! ... دست نوشته های دکتر شریعتی.

دکتـر علی شریـعـتـی - جمله های زیبا و قصار از دکتر شریعتی

ali-shariate.blogfa.com/cat-4.aspx
Translate this page
به نام خدابا سری جدید حملات زیبا دوباره در خدمت شما هستم .... منتظر پستای های جدید ... اما کسی که زر دارد یا زور دارد عیبهایش هم هنر دیده میشوند و چرندیاتش هم حرف ...

حرف شما (گلایه ی دکتر شریعتی از خدا) :: پنجره‌ی بیست و هفتم

panjere27.blog.ir/1392/02/17/گلایه-ی-دکتر-شریعتی-از-خدا
Translate this page
May 7, 2013 - گلایه دکتر شریعتی از خدا و جواب سهراب سپهری از زبان خدا : ..... نظر شهید دکتر مطهری در مورد بخش هنری و دینی و اسلامی ایشون بود چون با متن های علمی ...

سخنان ناب بزرگان - سخنان ناب دکتر علی شریعتی

nabsokhan.blogfa.com/post/4
Translate this page
سخنان ناب بزرگان - سخنان ناب دکتر علی شریعتی - دکتر علی شریعتی ، ارسطو ، افلاطون ، سقراط ، آندره ... ترجیح میدهم با کفشهایم در خیابان راه بروم و به خدا فکرکنم.

سخنان دکتر علی شریعتی

raheiman.blogfa.com/
Translate this page
سخنان دکتر علی شریعتی - اگر تنهاترین تنها شوم باز خدا هست او جانشین همه ... به خاطر این یازده دقیقه است که در یک روز 24 ساعته (با این فرض که همه‌ی زن ...و شوهرها هر ...

گمشده - Ali Shariati علی شریعتی

www.shariati.com/farsi/sher/gomshodeh.html
Translate this page
دکتر علی شریعتی. Print ... و با نبودن چگونه توانستن بود؟ و خدا بود و با او اعدام بود. و عدم گوش نداشت. ... و خدا برای نگفتن،حرف های بسیار داشت. درونش از آن ها سرشار ...

جملات دکتر شریعتی

shariati4all.blogfa.com/
Translate this page
Jun 10, 2016 - دکتر علی شریعتی / گفتگو های تنهائی / صفحه 1031 .... گرم گفت وگو می شود، مدتی با هم صحبت می کنند و بعد از هم جدا می شوند. ... «آن شب تا ساعت ۱۱ همه دور هم نشسته بودیم و حرف می زدیم ولی دکتر ساکت و غمگین و گرفته بود و حرفینمی زد. ..... و همراه روح بلند تو به پرواز در می‌آیم و با خدا به درجه وحدت می‌رسم ای علی!

جملات زیبا از دکتر شریعتی - جملات زیبا گیله مرد

foshtom.persianblog.ir/tag/جملات_زیبا_از_دکتر_شریعتی
Translate this page
به قول گیله مرد باید فعل خواستن رو صرف کنیم : خواستم ، با توکل برخدا تلاش کردم و ... خدا مطلق است ، بی جهت است. این تویی که در برابر او جهت می گیری ... - شریعتی ... متن زیر که گویا از دلنوشته های دکتر شریعتی است به نظر من که متن زیبا و .... حــــرفهــــاےدرگــوشـــے آرزوی شاپرکها وبلاگ خوشویسی جواد آغاجری جملات زیبا ...

نوشته های دکتر علی شریعتی: حرفهای ناتمام

shariatti.blogsky.com/
Translate this page
سالگرد شهادت دکتر شریعتی باز بهانه ای شد برای انتقاد. ... پس بیایید با جلوگیری از انحراف کتابها و نوشته های استاد قدر زحمات او را .... خدا چرا خون را دوست بدارد؟

سخنان دکتر علی شریعتی در قالب اس ام اس های فوق العاده زیبا - سـه علی سـه

3ali3.com › سخن بزرگان
Translate this page
یه عالمه اس ام اس ناب از سخنان دکتر شریعتی در ادامه مطلب ... آنگاه که تقدیر نیست و از تدبیر نیز کاری ساخته نیست خواستن اگر باتمام وجود با بسیج همه اندامها و نیروهای روح و با قدرتی که در صمیمیت است تجلی ... اگر تنهاترین تنهاها شوم باز خدا هست.

جملات پندآموز و متن های ادبی دکتر علی شریعتی - Goodreads

www.goodreads.com/topic/show/11501
Translate this page
Goodreads
219 discussion posts. ehsan said: متن یا جمله ای از دکتر شریعتی که به نظرتون ... چه بسیارند کسانی که همیشه حرف می زنند بی آنکه چیزی بگویند و چه کم اند کسانی که حرف .... هرگز خدا جهان را و طبیعت را ، با پاییز یا زمستان یا تابستان آغاز نکرده است.

سخنان دکتر علی شریعتی - blogfa.com

drali-shariati.blogfa.com/cat-2.aspx
Translate this page
اندیشه های ماندگار (اندیشه و قلم دکتر شریعتی) ... فقط خودم فقط خدا ..... تصورش را بکن کسی با مخاطبی مشغول حرف زدن باشد اما خودش نفهمد که دارد چه می گوید؟ فقط تمام ...

پیامک هایی زیبا و معنادار از سخنان دکتر شریعتی

www.1dar1.com/پیامک-هایی-زیبا-و-معنادار-از-سخنان-دکتر-شریع...
Translate this page
کسانی که معنی دوست داشتن ، عشق و ایثارو خلوص را میفهمند و خوب می فهمند خدا را به آسانی ... آدم با غرور می تازد،با دروغ می بازد و با عشق می میرد (دکتر علی شریعتی).

جملات ناب - جملات کوتاه دکتر شریعتی

saj48.blogfa.com/post-33.aspx
Translate this page
جملات ناب - جملات کوتاه دکتر شریعتی - دست نوشته های سجاد مقدمی. ... جملات کوتاه دکتر شریعتی. گر تنهاترین تنها شوم ، باز خداهست. ... ارزش وجودی هر انسانی به اندازه حرف هایی است که برای نگفتن دارد....دکتر علی ... اکنون تو با مرگ رفته ای و من اینجا تنها به این امید دم میزنم که با هر نفس گامی به تو نزدیک تر میشوم . این زندگی من است ...

امام علی علیه السلام در سخنان زیبای دکتر علی شریعتی - خبرآنلاین

www.khabaronline.ir/detail/318803/weblog/moazzen
Translate this page
Oct 24, 2013 - امام علی علیه السلام در سخنان زیبای دکتر علی شریعتی ... حتی در بهشت بر سر سفره ابرار بنشیند و با آنها هم‌کاسه شود، او خود «رضوان خداوند» است.

دکتر شریعتی

sharyatiandishesabz.blogfa.com/
Translate this page
دکتر شریعتی - شهامت شهادت در شریعتی. ... سرمایه های هر دلی حرف هایی است که برای نگفتن دارد. ... اگر تنهاترین تنهاها شوم بازخدا هست.او جانشین همه نداشتن هاست.

جملات عاشقانه و عارفانه از علی شریعتی

shariati-56.blogfa.com/
Translate this page
مجموعه: اس ام اس های جالب از دکتر شریعتی. دیروز همسایه ام از گرسنگی مرد ، در عزایش گوسفندها سربریدند . . . روزگاریست که شیطان فریاد می زند آدم پیدا کنید!

:: شعر های کوتاه و زیبا :: - سخنان دکترعلی شریعتی

sunblack.blogfa.com/post/95/سخنان-دکترعلی-شریعتی
Translate this page
شعر های کوتاه و زیبا ۞:: - سخنان دکترعلی شریعتی - برای تبادل لینک اول مارو به اسم شعر های کوتاه و زیبا ... کودکی در غفلت،نوجوانی شهوت،در کهولت حسرت دکتر علی شریعتی ... زندگی را با بیداری و با چشمانی باز بگذرانیم که سالها چشم بسته خواهیم خفت. ... و اگر همه این ها هستند ، خدا را نمی شناسند و خود را در ایمان گم نمی کنند.

تصاویر و سخنان دکتر شریعتی و ...

almasemeshki9.blogfa.com/
Translate this page
خدا. خداوندا من با تما م کوچکیم یک چیز از تو بیشتر دارم و آن هم خدای است که من دارم ... دکتر شریعتی:من هیچ گاه دوست داشتن خود را تا بالاترین قله های عشق پایین نمی آورم.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.